Sizlerde tek tık ile ücretsiz sll sertifikası kurmak istermisiniz?
Yazıyı İnceleHer bütçeye uygun, istenilen lokasyonda, full performans, tam donanımlı sunucular.
İnceleSizlerde tek tık ile ücretsiz sll sertifikası kurmak istermisiniz?
Yazıyı İnceleHer bütçeye uygun, istenilen lokasyonda, full performans, tam donanımlı sunucular.
İnceleLinkedIn’de şirket sayfası oluşturmak şirketinizin dijital dünyada tanınmasını sağlar. Bilindiği üzere LinkedIn dünyada en çok tercih edilen sosyal medya platformlarından biridir. Yaklaşık 700 milyon kullanıcıya sahip bu platform özellikle iş ağı temasını işler. B2B gibi pazarlama sektörleri ise bu platformda yer alarak birçok avantaj kazanır.
Şirketinizi LinkedIn üzerinde temsil etmeniz mümkündür. Özellikle sayfa açmak kurumsal kimliğinizi yansıtmada iyi bir gösterge olur. Bununla birlikte kişiler şirketinizin hizmetlerini, ürünlerini ve iş ilanlarını daha yakından takip eder. Peki LinkedIn’de şirket sayfası nasıl oluşturulur? Son zamanlarda sıkça sorulan bu soruyu sizler için cevapladık. Ancak öncelikle LinkedIn şirket sayfası nedir konusunu ele alalım. İyi okumalar dileriz!
LinkedIn şirket sayfası (hesabı) ya da kişisel bir hesabınız olabilir. Bu platform iş ağınızı ve son gelişmeleri takip edebilmeniz için harika bir yerdir. Özellikle pazarlama sektöründe bulunuyorsanız burada size fikir verebilecek birçok kreatif çalışma vardır. Ancak kişisel bir hesabınız olmasıyla şirket sayfanızın olması aynı anlama gelmez. Bununla birlikte kurumsallık noktasında aynı ağırlığı da vermez.
Yani kişisel hesabınız daha çok özeldir ve genellikle iş geçmişinizi anlatır. Ayrıca bu hesabınızdan arkadaşlarınızı ekleyebilir, paylaşım yapabilirsiniz. Şirket sayfası ise şirketinizin tanıtımını yapan, ürün veya hizmetlerini gösteren daha kurumsal bir alandır. Burada yine işinizle ilgili paylaşımlar yapabilir hatta iş fırsatı yakalamak isteyen kişilere ulaşabilirsiniz.
LinkedIn şirket sayfası; bu platformda şirketiniz için açtığınız bir sayfadır. Bu durum aynı Facebook’ta açılan sayfalara benzer. Açıkladığımız tanıma ekleyebileceğimiz birkaç faktör daha vardır. Bunlar; kişilerin şirket sayfanızı takip edebilmesi veya yorum yapabilmesidir. Yukarıda dediğimiz gibi kişisel hesabınızdan markaları takip edebilirsiniz. Ancak şirket sayfasından herhangi bir şirketi takip etmeniz olası değildir. Ayrıca arkadaş ekleme gibi özellikler de sayfada bulunmaz. Unutmayın; işletmeler, kurumlar ve markalar için şirket sayfası olumlu geri dönüşlerle bilinirliği artırır.
LinkedIn’de şirket hesabı neden olmalı diye sorarsanız kesinlikle yerinizi ayırtmanız gerekir! Çünkü LinkedIn iş hayatında önemli kişilerin ve şirketlerin bulunduğu bir yerdir. Bu kadar popüler sosyal medya platformunda var olmanız ise şirketinize birçok avantaj sağlar. Bu avantajları aşağıdaki gibi sıralamak mümkündür:
Dijital dünyaya açılan kapılardan biri LinkedIn markanız için olmazsa olmaz!
LinkedIn şirket hesabı oluşturma adımları bu mecrada sağlam yürümeniz için önemlidir. Sayfa oluşturma işlemleri şöyledir:
Paylaştığınız gönderilerinizi sponsorlu çıkma işlemini yine yönetici ayarlarından yapabilirsiniz. Şirket sayfasına ait alt sayfalar ve iş ilanları oluşturma kısımlarının da burada olduğunu söyleyebiliriz.
Önemli Notlar!
Bu notları vermezsek olmaz! İşte LinkedIn şirket sayfanız için bazı küçük dipnotları:
Şirketinizin daha çok büyümesi dileğiyle... Bir sonraki içeriğimizde yeni bilgilerle görüşmek üzere!
© 2010 - 2024 Tüm Hakları Saklıdır. | Nettescil Yazılım Bilişim Reklam Organizasyon Hizmetleri